ثبت موسسه

آموزش و مقالات ثبتی

ثبت موسسه

آموزش و مقالات ثبتی

روش و مراحل ثبت تغییرات و انحلال مؤسسه

يكشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۳۰ ب.ظ

مدارک لازم مورد نیاز بر طبق نمونه های پیوست با توجه به نوع تغییرات تنظیم و تکمیل می شود و به قسمت ارجاع اداره ثبت شرکت ها تحویل داده می شود و ممیز مربوطه پس از بررسی اولیه،وقت مراجعه را تعیین می نماید و قبض و رسید، صادر و تحویل داده می شود. سپس مدارک تحویلی را جهت بررسی به ممیز تعیین شده به همراه پرونده پس از ثبت به دفتر اندیکاتور تحویل می گردد و ممیز مربوطه مدارک تحویلی را با توجه به پرونده بررسی و در صورت عدم مشاهده نقص، آگهی لازم را تهیه و پس از امضاء رئیس، تایپ می کند که پس از مراجعه یکی از شرکاء و یا وکیل قانونی جهت پرداخت حق الثبت مربوطه به حسابداری هدایت و پس از پرداخت و اخذ رسید دوباره به قسمت ثبت شرکت مراجعه شده و در دفتر ثبت، مسئول ثبت از افرادیکه باید برگه ثبت را امضاء نمایند امضاء گرفته و تکمیل امضاء ذیل ثبت را گواهی می نماید. سپس آگهی تایپ توسط مسئول مربوطه امضاء ومهر شده و پس از پرداخت حق نشر در دفتر صادر و آگهی به صاحب نفع تحویل می گردد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی